مصاحبه آرشیو خبر ها
به تیمی می روم که فرصت بازی کردن داشته باشم

به تیمی می روم که فرصت بازی کردن داشته باشم

آلوارو موراتا اعتراف می کند که علاقه دارد با رئال مادرید قهرمان شود اما تنها در صورتی یوونتوس را ترک می کند که در آنجا فرصت مناسبی برای بازی کردن داشته باشد. او هم اکنون در مرکز شایعات نقل و انتقالات قرار دارد، بیانکونری تمام تلاشش را می کند تا او را حفظ کند و قوهای سفید مادرید می خواهند بند بازخرید او را فعال کنند.

 

در گفت و گو با روزنامه ی آ ― اِس که هوادار رئال مادرید محسوب می شود، در این مورد گفت:

 

تجربه ی من با یوونتوس پربار و خوشایند بود. من همه چیزی که می شد در ایتالیا برد با آنها کسب کردم، آنهم بیش تر از یک بار. به فینال لیگ قهرمانان رفتم، گل زدم و چه از لحاظ فنی و چه شخصیت در آنجا رشد کردم. من نسبت به زمانی که در رئال مادرید را ترک کردم بازیکن متفاتی هستم، مهم تر از همه ثابت کردم که می توانم برای تیمی بزرگ بازی کنم. امیدوارم همه چیز تا قبل از 13 ژوئن حل و فصل شود چرا که عجیب است که اینجا در تیم ملی باشم و دائما گوشی تلفن در دستم باشد. باید دید که چگونه پیش می رود و در نهایت کجا بازی خواهم کرد. البته که بازگشت به رئال مادرید چیزی است که بیشتر از همه دوست دارم، ارزوی من این است که در رئال مادرید قهرمان شوم. اما در آن باشگاه بازیکنان فوق العاده ای هستند و چیزی که من می خواهم این است که احساس کنم بازیکن مهمی برای تیم هستم. سال آینده برای تیمی بازی خواهم کرد که بهترین فرصت برای بازی کردن را به من بدهد.

 

موراتا در مورد امکان بازی کردنش در لیگ جزیره هم صحبت کرد:

 

من چند پیشنهاد از انگلیس دارم و وسوسه شده ام، نه فقط به این خاطر که دستمزد بالایی دریافت می کنم بلکه فکر می کنم لیگ برتر با توجه به خصوصیاتی که دارم دستاورد بزرگی برای من خواهد بود. این به این معنا نیست که من به دنبال ترک یوونتوس هستم، تیمی که در موردش تنها می توانم از کلمات زیبا استفاده کنم، بر عکس، فقط می گویم که رفتن به لیگ برتر پسرفت نیست. با توجه به تمام چیزهایی که در ایتالیا یاد گرفتم، اینکه فرصتی داشته باشم که در انگلیس چیزهای بیشتری یاد بگیرم مرا تبدیل به بازیکنی بهتر خواهد کرد. من 23 ساله هستم و می خواهم پیشرفت کنم، بازی کنم و از بهترین ها یاد بگیرم. من می خواهم دوران حرفه ای خوبی داشته باشم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: